Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom zitten er ondanks mij haren gewassen is tochnog vliegen bijna tussen mijn haren ik jaag ze weg maar als ik slaap wat gebeurt er dan??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

in je slaap zweet je heelveel datarom da ik s morgens altijd alles was
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan slapen die vliegen ook.
Maar misschien vinden ze de lucht van jouw shampoo wel lekker,
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Misschien was je je haren niet goed genoeg. Vliegen komen vaak op de geur van verrotting af. Dus misschien ligt het aan je shampoo of is de handoek die je gebruikt heel vies. Ik denk dat wanneer je overdag veel last hebt van vliegen in je haar dat dat als je slaapt gewoon doorgaat. Om dat te voorkomen zou je misschien een klamboe kunnen gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens na wat voor ingredienten er in de shampoo zitten. Er zijn shampoo's die de heerlijkste fruitgeuren hebben. Vliegen zijn daar ook gek op. (niet elke vlieg komt op rottings geuren af, dit is zeer sterk afhankelijk van het soort vlieg, als je haar zo vies is, dan zit je ook de hele dag op je hoofd te krabben en lopen je collega's met een boog om je heen. Dat ontgaat je dus echt niet.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding