Wat kun je hier aan doen?

Laatst in de supermarkt trilde ik heel erg met afrekenen, toen ik naar binnen ging blokkeerde mijn buik voelde ik. Nu durf ik er niet meer heen.. Wat is hier aan te doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Met zo'n vraag kun je beter naar je huisarts gaan. Het lijkt op hyperventilatie.

Laat je niet op de kop zitten door de angst dat het weer gebeurt, ga de volgende keer met iemand mee en je zult zien dat het eenmalig is geweest. Dus absoluut niet ontwijken want dan wordt de angst groter.

Ik denk dat je een paniekaanval heb gehad. Wat je kan doen? Zou echt willen dat ik je daar een antwoord op kon geven, maar misschien dat je wel iets hebt aan het antw zodat je hiermee op google kan zoeken. Heel veel sterkte.

Misschien is ontspanningstherapie volgens methode van Dixhoorn iets voor jou

Mijn eerste associatie was ‘verkeerde ademhaling’. Even later las ik dat je contact met een ademtherapeut hebt/had. Nooit van gehoord maar het lijkt me een boeiend beroep. Zijn er raakvlakken met hartcoherentie? Het hoeft geen hyperventilatie te zijn maar ik zoek het wel in die richting. Leg het toch eens voor aan die therapeut.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100