Waar vind ik flessenwarmers?

Normaal kun je ze gebruiken voor het warm maken van babyvoeding, maar ik wil ze gebruiken om massageolie warm te houden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer het eens bij een kringloopwinkel. Sinds iedereen een magnetron heeft, zijn die dingen uit de keukenkastjes verdwenen. Dan komt het door de regel vaak bij zo'n bedrijf terecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Prenatal winkels o.a....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had die van mij bij expert gehaald, ( electronica winkel)
13 jaar geleden
Als je ze niet nieuw wilt komen, kun je het proberen op marktplaats

Toegevoegd na 24 seconden:
komen is natuurlijk kopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je n nieuwe wilt bij alle goede electronica zaken of babyzaken.op internet.tweedehandsjes op internet,kringloopwinkels.misschien hebben ze er nog 1 ergens bij je in de buurt.plaats n advertentie bij je supermarkt.