Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie is er bekend met bach bloesem rescue?

Wie kent dit product en of gebruikt het.
Is het positief?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
750

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb gisteren ook antwoord gegeven op een vraag over bach bloesem therapie Mijn dame heeft zich vorig jaarover laten halen ook zo'n flesje aan te schaffen. Ze wacht nog steeds op het effect.Het is negatief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bach Bloesem remedies zijn zo erg verdund dat het voornaamste ingredient geloof is.
Mijn moeder werkte er mee. Ik ben er mee volgestopt en kan uit ervaring melden dat het helemaal niets doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bach remedie is gebaseerd op oude natuurlijke middeltjes die onze oer-oma's al jaren hebben gebruikt. Het is alleen verdund. Sommige kunnen werken voor jou, maar sommige niet. Ik heb Rescue remedie gebruikt, en bij mij werkt het. Maar het heeft geen zin om dat op een reguliere basis te gebruiken. Dan heb je iets sterkers nodig. Je kunt naar je huisarts gaan en daar om iets chemisch vragen. Je kunt ook naar bv een iriscopist kan of andere natuurgenezer. Het beste kan je iemand zoeken waarvan jij denkt dat zijn methode bij jou past. Dan heeft het de meeste kans van slagen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op www.dewarmehandjes.nl misschien word je daar wijzer van, bij het thema bloesems
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik verwijs je naar mijn antwoord op
ongeveer dezelfde vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/bach-bloesem-methode-goeie-slechte.75582

Mijn zus heeft het een poos geprobeerd,
echt met een heel open mind,
geen enkel resultaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding