ik heb net 3 dagen oorbellen, kan ik hiermee in de zee?

en ik wil ongeveer van 4/5 meter hoogte erin springen kan dit zonder nare gevolgen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (10)

Ja dat kan als je knopjes heb, of kleine oorbellen. Niet als je super lange oorbellen heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je oorlellen er goed uitzien, geen ontsteking oid
en de oorbellen goed vastzitten, zijn het knopjes?
zou het geen problemen moeten opleveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het niet doen.. je kan ze zomaar kwijtraken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen last hebt van je gaatjes, geen ontstoken indruk maakt, dan kun je er gewoon mee zwemmen. Ontsmet het anders voor de zekerheid na het zwemmen met Sterilon o.i.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag bij de juwelier na wat zij jou aanraden. Volgens mij is het niet aan te raden om in de zee te gaan zwemmen, maar als je het goed schoonhoudt zie ik eigenlijk geen problemen.

Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat de oorbellen los raken. De oorbellen waarmee ze schieten sluiten goed. Wil je het toch afdekken uit voorzorg, dan zou ik even een pleister om je oor doen. Niet charmant; maar een uitgescheurd oor is minder prettig :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor. Geen probleem. Zout zeewater is ideaal omdat het ontsmet. Dus zelfs als eea nog niet compleet dicht gegroeid is kan het geen kwaad. Als je ontstekingen hebt is het zelfs aan te raden.

Uiteraard is het zo dat als je nu al lange oorbellen in zou hebben, er veel druk op de gaatjes kan komen te staan. Het beste kan je kleine zilveren knopjes indoen voor het zwemmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pffft, moeilijke vraag.

Ik weet niet hoe zwaar je oorbellen zijn, maar als ze erg zwaar zijn bestaat de kans dat je naar beneden zakt.

Je moet dus even het gewicht van je oorbellen afwegen tegen het drijfvermogen van je lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha ja dat natuurkundig probleem zat ik ook al mee te stoeien, indd heel moeilijk.
Ik weet wel dat je met een piercing (navel, labret) een tijdje na het zetten niet mag zwemmen. Maar of dat ook geldt voor de zee?
Vraag het na bij degene die de oorbellen heeft gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuurlijk ka dat,als ze niet ontstoken zijn en niet dik of rood zijn spring jij maar lekker in de zee.natijd wel goed schoonmaken weer en ontsmetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoo je kan gewoon in zee zeewater is vaak goed minder kans dat het gaat zweren