Ik zie soms wazig door één oog.

Ik heb om te beginnen pas een bril en lenzen, ik heb ze ongeveer 3 maanden geleden gekregen, en ik ben er heel blij mee. Mijn oogafwijking is rechts: -1.75 en links -2.25

Nu heb ik dus het probleem dat als ik soms knipper, ik met mijn linkeroog opeens heel wazig zie, met of zonder bril. Het enigste dat helpt is wrijven, anders blijf ik zo wazig zien. Ik had dit ook al voordat ik mijn bril en lenzen had, alleen niet zo vaak.

Mijn vraag, is hier een oplossing voor? En hoe kan ik het voorkomen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Maak een afspraak bij de huisarts. Het lijkt me vreemd als het staar is. Ik denk dat je moet druppelen maar dat beslist de dokter.

Het kan zijn dat je last begint te krijgen van staar, heeft mijn vader kortgeleden ook al gehad, je kan het altijd controleren door ermee naar de dokter te gaan.

Even terug naar de opticien of huisarts. Je hebt maar 1 stel ogen dus wees er zuinig mee. Mocht er iets mee zijn dan ben je daar op het goede adres

Laat u door uw huisarts doorverwijzen naar een oogarts. Daarna komt er zonodig een opticien aan te pas. Sta er op dat uw huisarts u doorverwijst.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100