Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb 7 dagen in het ziekenhuis gelegen, nu heb ik veel pijn aan mijn stuitje onder aan mijn rug. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
749

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het al doorliggen zou zijn is dat een verpleegfout. Bespreek het in ieder geval met de verpleging, dan zit je bij de (juiste) bron. Ik kan mij dat doorliggen haast niet voorstellen, dat is zo een algemeen gegeven dat de verpleging hier altijd allert op is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als dit van het liggen komt, dan kun je niets anders doen, dan rustig afwachten, de pijn verdwijnt vanzelf.

Is er een andere oorzaak? Dan even contact opnemen met je huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan best op een band rusten met een opening in het midden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je slaapt of ligt; zo weinig mogelijk erop liggen (op je buik of zij is beter).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rol een grote handdoek op en leg die in rond onder je bips en ga er zo op zitten zodat je bips het matras niet raakt
je kunt ook een zwembandje opblazen en daarop zitten
verder voor te behandelen kun kamille thee zetten die laten afkoelen en je stuitje met kamille compressen behandelen dat helpt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
proberen regelmatig een beetje te bewegen en als je zit en ligt op een lekkere schapenvacht liggen en zitten. schapenvachten helpen enorm tegen doorliggen en houden je temperatuur ook goed. schapenvachten zijn niet zo goedkoop, 50 tot 150 euro, maar ze gaan wel voor altijd mee.
sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding