JOngens maken de grootste groeispurt zo tegen het einde van de pubertijd. Tussen je 16e en 18e groei je het meest. Daarna tot je 21e nog een enkele cm. Dan is het gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord van Loenie is goed, het is theoretisch in de praktijk moet je nog levens ervaring opdoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Theoretisch wil zeggen dat het in de praktijk best anders kan zijn, maar meestal niet.
Theoretisch is op feiten en wetten berustende wetenschappelijke kennis die niet proefondervindelijk aan de praktijk is getoetst.

Dat is: in tegenstelling tot praktisch.

Het zou dus kunnen zijn dat in de praktijk er nog
mannen zijn die na hun 21 nog groeien, maar daar zijn geen feiten van.

Hier zie je een groeicurve voor jongens van 0 - 21 jaar.
http://www.groeistichting.nl/site/index.php?id=36