Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik nou doen als anderen gezellig staan te roken op het terras en ik ben gestopt!?

Wil stoppen met roken. Wat moet ik nu in mijn kroeg doen als de anderen buiten staan de roken!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
590

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Gezonde mensen ontmoeten die binnen blijven en niet roken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erbij gaan staan en mee praten
of alvast naar binnen gaan en voor jezelf een biertje bestellen.
Zijn de rokers hele goeie vrienden dan kun je ook voor hun een biertje (of wat anders) bestellen en vast klaar zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dolgelukkig zijn dat jij zo sterk was om te stoppen en je realiseren dat de rokers zichzelf staan te vergiftigen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Als je nog vrienden kent die niet roken, vragen of zij ook naar de kroeg gaan die avond,. en het went best snel hoor.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ga er gewoon lekker tussen staan, als je daar behoefte aan hebt. Laat zien dat je hun gezelschap zo belangrijk vindt , dat je hun rook trotseert. Dit vergroot de kans dat ze ook hun best doen van tijd tot tijd bij jou, binnen te komen zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben gestopt, mijn man rookt nog steeds. Soms gaat hij even naar buiten (restaurant, kroeg, familiebezoek). Ik gun hem dat, omdat ik ook jarenlang van de sigaret afhankelijk was.

Met roken stoppen doe je voor jezelf. Als het je lukt, kan je trots zijn op jezelf, maar kijk niet neer op mensen die het nog niet gelukt is. Die komen waarschijnlijk wat later op dat kruispunt aan waar ze gaan kiezen voor stoppen of doorgaan. Dat is hun keuze, vroeg of laat. Soms te laat.
(Lees meer...)
Ivana
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding