Hoe moet je reageren als er naar je gefloten word?

ik ben een meisje, dus als een jongen naar je fluit ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (10)

Hangt ervan af je het leuk vindt dat er iemand naar je fluit: zo ja, dan lach je verlegen en kijk je die persoon aan. Zo nee, negeren, gewoon doorlopen/fietsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omkijken, glimlachen en doorlopen.

Loop vooral niet op die gniepige typetjes af, dat zal dan vast een player zijn.

als iemand zich aangetrokken voelt tot een individu, dan wilt hij dit meestal niet meteen publiekelijk uiten, kortom een fluitje is meestal complimenterend. ipv flirtend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon vriendelijk groeten of lachen.
en als het een vreemde is en je wil verder niks kan je gewoon doorlopen en net doen alsof je niks hebt gehoord
13 jaar geleden
niet reageren en denken -'je kunt me wat'! En je dan trots voelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon doorlopen, je bent een mooie meid moet je maar denken leuk complimentje toch
tenzij het 10 man in een donker steegje.

Toegevoegd na 9 minuten:
zijn dan zou ik maar hard rennen
13 jaar geleden
Terug fluiten.....het zelfde toontje/deuntje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er gewoon lekker van genieten, je zal het wel waard zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een beetje door je rechterknie zakken, met je handen doen alsof je de rand van je rok tilt, en een knikje met je hoofd geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er van af. Wanneer jij in een gewone bui bent zou je vriendelijk kunnen knikken en gewoon doorlopen.
Wanneer je je dag even niet hebt zou het beste gewoon zonder te reageren door kunnen lopen( want als je je dag niet hebt , heb je daar vaak ook geen zin aan)(Of het maakt je dag juist goed) En als je in een melige bui bent zou je terug kunnen fluiten.( Daar kijken de jongens vaak van op omdat HUN juist de genen zijn die fluiten)
Maar vat het in ieder geval altijd op als een complimentje, ook al ziet zo ,n vent er niet uit. Vat het altijd positief op maar loop wel door als je m verder niet kent. Ervaar het niet als negatief want dan zou je kunnen gaan piekeren.( het schijnt namelijk zo te zijn dat zelf het fluiten alleen al naar een meisje toe als ongewenste intimiteiten kan worden beschouwd ,ik vind het persoonlijk wat ver gaan maar ja naar mij fluiten de kerels dan ook niet dus ik heb makkelijk kletsen haha) Maar voel je gewoon lekker wanneer je over straat loopt. Dan ben je altijd voor bereid op een fluitje hier of daar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeggen "wat voor hond heb je?"