Ik ben vorige week besneden (om med. redenen) en heb last van de nachtelijke erecties.

Is er een manier om de erecties te verminderen? Ze zijn enorm pijnlijk. Zijn erecties schadelijk voor de hechtingen en het herstel? Ijs er op helpt bij mij niet.

Ik heb uit een ander forum het volgende antwoord gekregen:

Naar gelang de genezing verder vordert zullen de pijnklachten bij nachtelijke erecties afnemen.
Desnoods kunnen de erecties voor een tijdje geblokkeerd worden. Daarvoor kan Androcur, een hormoon, worden voorgeschreven. Overleg dit echter eerst wel met uw uroloog.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk dat je ons dat even meedeelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't is een normale vraag, en ik hoop dat door goede antwoorden (behalve ikzelf) andere mensen er iets aan hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zeker een normale vraag! En ik vindt het knap dat je die vraag durft te stellen!

Het beste antwoord

Misschien helpt kinine?