Zijn "steken" in je huid normaal?

Ik heb regelmatig een soort "steekjes" in mijn huid, die zijn zo heftig dat als het op een arm of been is ik ermee sla of schop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo?

Antwoorden (3)

slaan en/of schoppen heeft geen nut.wanneer komt dit voor? je kan allergisch zijn voor wasmiddel? maak via je dokter een afspraak met een dermatoloog (huiddokter)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit lijken op onschuldige zenuwtrekjes. Aan de oppervlakte van jehuid zitten ook zenuwen en soms als er eentje een prikkel afgeeft, lijkt het of het een steekje is en jij reageert daar op door een soort stuiptrekking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb dat enkel met m'n oogleden. een ontspannend bad nemen kan wonderen doen.
dit lijkt stress,...
neem vakantie, rust uit, als het dan niet beter is zou ik naar een neuroloog contacteren.

ik zag ooit een reportage over het Rusteloze benen syndroom (RBS) of Restless legs syndrome (RLS)

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=934
succes