Zou er een kleine kans kunnen bestaan dat er bijzondere of gemuteerde mensen zijn op onze planeet, zoals vampiers, zonder dat wij dat weten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me tof!

Het beste antwoord

Er zijn zat mensen op deze aarde die bijzonder zijn. Ik gok dat er zo al een paar duizend zijn die denken dat ze Jezus zijn, dan heb je nog een behoorlijk aantal mensen dat kannibaal is (en op een verschrikkelijke manier het nieuws halen), en je leest ook wel eens berichten van grafschennis, ingewanden eters en nog meer van deze onzin.

Dus ja, er bestaan dit soort mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je logisch nagaat dat veel van deze aarde nog niet eens is ontdekt! Denk maar eens aan de diepe zeeën, of eilanden welke er toch stiekem zijn (en dat met al onze Satellieten). Dagelijks worden er nieuwe diersoorten ontdekt.

Het zou naar mijn mening dus ook best kunnen dat er een bijzonder mens is waar we het bestaan nog niet vanaf weten, wellicht een hele stam ergens in de jungle.

Om nu gelijk vampier te noemen zou ik wel gelijk een tikkie over the top vinden, maar wie weet . . . .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp je mening, maar aan de andere kant is een onbekende jungle-stam ook niet per se bijzonder, want verder zijn het gewone mensen, wellicht wat primitiever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoelde dan ook een bijzondere stam ... wellicht met verschrikkelijk goede ontwikkelde telepathie, laat de fantasie de loop zou ik zo zeggen :)
Alles is mogelijk(maar weinig uitvoerbaar voor de mens), alleen betwijfel ik of die gemuteerden op onze planeet bestaan, nu. Misschien hebben zulke wezens bestaan. Maar ja, waarom zou de mens wél bestaan en iets anders niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zitten mensen op aarde die erg anders zijn dan anderen ... ze hebben andere gewoontes,doen andere dingen dan wij,te minste ze zijn anders.. zoals mensen die zeggen dat ze bijvoorbeeld vampier zijn ... ze drinken bloed en eten rare dingen zoals een vampier maar of ze het zijn?En er leeft bijvoorbeeld een man die is half boom ... Maar vaak weten wij mensen wel wie er op de aarde wonen .. maar het zou kunnen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, er bestaat niet ergens een groep vampiers.

Er zijn bijzondere mensen genoeg op deze aarde,
zowel in positieve als in negatieve zin,
maar niet ergens een onontdekt volk van vreemde wezens.

De aarde is echt wel helemaal verkend.