Hoe kan een jongen iets doen aan bloeduitstort?ingen op zijn geslachtsdeel

Ik weet dat het bizar klinkt maar diegene vindt het ook genant om naar de huisarts te gaan
Ik hoop diegene op deze manier te helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24.8K

Antwoorden (7)

Dit lijkt mij toch iets voor de huisarts. Zomaar bloeduitstortingen lijkt mij niet goed.

Toegevoegd na 29 seconden:
Ook al is het genant, toch heengaan. Het is toch een belangrijk deel van je lichaam.

Toegevoegd na 34 minuten:
Mijn vermoeden is dat de penis mogelijk geknakt is, dat kan ook bloeduitstortingen veroorzaken. Maar de huisarts kan hier beter over oordelen.
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
'Zomaar'? je weet niet wat ie uitgespookt heeft....
Kimath
13 jaar geleden
Dat kan ik niet uit de tekst halen, ik weet niet wat de vraagsteller heeft uitgespookt.
inderdaad. blijf hier zeker niet mee zitten. voor hetzelfde geld is het iets ernstigs dat toch gemakkelijk verholpen kan/kon worden. ook al lijkt dit genânt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou eerste even kijken of het er niet af is te poetsen (lippenstift of zo)

als jij ...oops de persoon waar het om gaat natuurlijk zich niet heeft gestoten is een bezoekje aan de huisarts wel aan te raden, hoe genant het ook kan zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zeker weet dat het een bloeduitstorting is, gaat dan vanzelf weer over. Met een bloeduitstorting hoef je niet naar de huisarts.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de penis is dat echt een ander verhaal. Het gaat er ook om hoe de bloeduitstorting is ontstaan. Als de persoon in kwestie er geen klap of wat dan ook op heeft zou ik naar de huisarts gaan. Wat Kimath zegt lijkt er meer op.
paulus811
13 jaar geleden
ici1987, ik spreek uit 'ervaring', ging er ook mee naar de huisarts en die moest er een beetje om lachen met de opmerking 'zo, aardig tekeer gegaan zeker?', gevolgd door de geruststellende woorden dat het vanzelf weer over gaat. Op die ervaring is mijn antwoord gebaseerd. Jij haalt er veronderstellingen bij, waarover niets vermeld wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vind ik belachelijk van die dokter dat hij zo'n opmerking maakt. Het kan zijn dat het niks voorstelt inderdaad. De persoon die deze vraag stelt zegt niet duidelijk wat er is gebeurt. Ik gebruik ook het woord als dit of als dat! Ik weet niet wat er is gebeurt. Ik wil alleen maar zeggen dat het afhankelijk is van wat er is gebeurt. Ik zou niet zo snel naar een situatie van een ander kijken. Elk probleem staat weer op zich. En als de persoon het niet vertrouwd zou ik naar de huisarts gaan. Misschien een dag wachten, maar als de persoon geen verandering ziet wel gaan..
Het kan zijn dat er een adertje is gescheurd tijdens de sex. Niks om je zorgen over te maken, tenzij het dik wordt of erg pijn doet.
Na een week zou het moeten weg zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een gewone bloeduitstorting is (blauwe plek) dan kun je er niets anders aan doen dan het lichaam dit zelf op laten lossen. Je zult dan alle kleuren van de regenboog zien totdat de bloedresten zijn geresorbeerd. Dit kan weken duren en is normaal. Mogelijk wat hulp van Arnica. Van het ontstaan weet de persoon zelf wel of het een ongeluk is of dat er iets gebeurt wat vaker een bloeduitstorting geeft. Als het spontaan ontstaat dan kun je er mee naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dit iets eenmaligs is kan het geen kwaad. komt dit regelmatig terug dan kun je beter hem er wel even mee naar de huisarts laten gaan... een bloeduitstorting komt normaliter wel weer goed op welke plek dan ook op je lichaam... trekt dit niet binnen een week weg of wordt het niet mindewr, dan is er geen sprake van een bloeduitstorting maar wat anders namelijk...