jaren geleden heb ik ook een gebroken arm gehad, het vervelendste was de boor die het gips van je arm afhaalt , maar het is meer het geluid dan wat anders , je arm is ook dunner en voelt zwaar aan de eerste minuten. en het kan een onwelriekende geur verspreiden.Dat zijn allemaal dingen die erbij horen. eigenlijk niks om je druk over te maken sterkte morgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een lelieblanke huid en spieren die weer wat moeten wennen. De rest hangt af van de oorzaak waarom het gips erom moest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk zelf nog even wat onwennig. Misschien durf je er in het begin nog niet zoveel mee. Onze zoon heeft tijdens zijn eerste fietstochtje zonder zijwieltjes gelijk zijn been gebroken. We hebben nadat zijn gips eraf ging nog wel net zolang met hem moeten dragen en karren als toen het er nog opzat omdat hij doodsbang was "dat het weer kapot ging".

Wat je in ieder geval wel mag verwachten is dat de dokters heus wel weten wanneer het goed genoeg genezen is, dus geniet van die vrijheid zou ik zeggen! En even je arm waar het gips heeft gezeten extra een zonnebadje geven ;-)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt in vergelijking met mijn andere arm heb ik nu duo penotti
en vreemd aanvoelend, stinkend, bleek, meer behaarde arm. Voelt slap en onzeker. En licht gevoel, omdat je gips er weer af is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een arm,die je met geweld naar beneden moet dwingen,hij is dan (even) zo licht,dat je denkt, dat ie tegen het plafond vliegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je arm een beetje onwennig gaat bewegen omdat het gips een bepaald gewicht heeft waar je eerst weer aan moet wennen .