Hoe kan het dat sommige mensen een flubber blubber buik hebben en andere een dikke buik met strakgetrokken huid (niet zwanger)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Daar kun je zo gevarieerd op antwoorden.
Wanneer iemand een holle rug heeft dan word de buik door die houding naar voren gedrukt degene heeft dan een strakke buik. Wanneer iemand heel erg af is gevallen dan is de huid niet meer strak en flubbert die dus.
Heel veel mannen hebben door weinig bewegen stress en lekker hun biertje een buik gekregen die is strak maar zonder vet, dus er valt niks te blubberen.
Wanneer je veel vet eet en dan doel ikvooral op kinderen en vrouwen dan hebben die dus echt een flubber buik vanwege hun verkeerde voedings patroon.
Wanneer je door aangetaste lever of nieren een opgezwollen buik hebt staat ie strak.
Wanneer je een bepaalde leeftijd bereikt gaat de elastischiteit een beetje uit de huis en gaat ie ook flubberen. Dus er zijn zoveel oorzaken waarom de 1 gewoon een strakke dikke buik heeft en de ander een flabberbuik heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je meer buikspieren hebt, krijg je een strakkere buik, ookal is deze ietwat vet.
Daarnaast is het zo dat je vet rond de huid kan hebben, of onder de spierlaag. Afzetting in de huidlaag leidt tot meer flubberigheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De huid is in zeker mate elastisch. Als je dikker wordt, rekt de huid gewoon mee. Ben je echter lange tijd dik geweest en ga je daarna afvallen, dan kan het best zo zijn, dat de huid niet goed meetrekt en gaat flubberen. De huid is te veel opgerekt geweest tijdens de dikke jaren en heeft het niet meer in zich, om weer in omvang af te nemen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Genen, dear, genen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aanleg waarschijnlijk