ik heb hele erge pijn vlak onder mijn schouderbladen, wat kan ik doen?

vlak onder mijn schouderbladen heb ik echt vreselijke pijn (kan soms niet meer overeind komen als ik opsta uit bed).

Moet ik hiermee naar de dokter gaan of kan ik het zelf trainen thuis (ook zonder apparaten).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
26.5K

Antwoorden (8)

Niet zelf gaan trainen! Pijn betekent dat er al iets mis is, dat kun je door zonder begeleiding te trainen alleen maar erger maken.

Ga naar de dokter, die kan advies geven en je bijvoorbeeld doorverwijzen naar een fysiotherapeut.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, kan van alles zijn.

Misschien heb je een kou op je spieren opgelopen (bijvoorbeeld door 's nachts een ventilator op je lichaam te richten). Misschien zit er een wervel niet goed, bezoekje aan de fysio en je bent er zo van af. Misschien heb is je matras niet goed (meer) en hebben je spieren daarvan een opsodem@#ter gehad. Maar het is altijd het best om even naar je huisarts te gaan en die er naar te laten kijken. You never know... Vooralsnog, gewoon afspraak maken voor morgen en wie weet ben je er zo van af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste advies; niet zelf mee rommelen maar gewoon naar je huisarts gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit zelf ,,sleutelen,, , ga naar de huisarts om te laten vaststellen wat het wel of niet is.
Komt het van de schouderbladen zelf af, de pezen, spieren of daaronder de longen? Loop er niet te lang mee door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem het voorbehoud bij medische informatie in acht.
Raadpleeg bij gezondheidsklachten een arts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is , zoals alle anderen zeiden naar de huisarts gaan.Die kan bepalen wat er is: hij kan bijvoorbeeld zalfjes geven of je doorverwijzen naar het ziekenhuis waar iemand het kan nakijken en vaak er ook iets aan kan doen.En zelf trainen kan voor meer pijn zorgen,omdat je niet weet wat er onder je schouderbladen zijn...en vaak als er iets is waar je pijn hebt moet je bijna altijd naar de huisarts gaan, want daarvoor is een huisarts in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb sterke aanwijzingen dat jij teveel achter de PC zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk heb je een slijmbeurs ontsteking ! Zou er toch mee naar de dokter gaan , laten onderzoeken . Je kunt proberen de pijn te verzachten door een washandje doordrenkt met aftershave of odecologne op de pijnlijke plaats te houden ! Dit wil wel eens helpen bij slijmbeurs ontstekingen ! Succes en gr.