Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben veel misselijk, NIET ZWANGER, maar kan dat door spanningen komen?

Ik heb door de misselijkheid geen honger en daardoor weer misselijk omdat ik niets gegeten heb. Ik oriënteer mij op wat ik zou kunnen doen. Ik heb wel veel stress maar dat heb ik al een jaar en pas sinds een paar weken misselijk.

13 jaar geleden
822

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je geeft zelf aan dat je al langere tijd spanningen hebt, het kan zich zo ver opgebouwd hebben dat je er nu fysieke problemen door krijgt. Heb dat zelf ook gehad
Als je het nog verder gaat zoeken dan zou het kunnen dat je een maagzweer hebt.

Ik zou zeggen ga even naar de huisarts, het kan ook heel onschuldig zijn, een jaar of twee geleden was ik ook ineens om onverklaarbare reden misselijk, heb toen een drankje gekregen en met 2 weken was het over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Even door de topics bladerend op de homepage... Ben je soms bezig met het kopen van een huis? Want dan zou m.i. de misselijkheid ook komen door een overdosis spanningen en stress...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het gebruik van bloedverdunners (ascal) kun je ook maagproblemen krijgen,pijn of misselijkheid. Kan dat het eventueel zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heey hier heb ik ook last van komt idd van de stress ik gebruik hiervoor domperidon. dat is geen echt medicijn maar helpt heel erg goed! echt een aanrader vraag hierna bij de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou de warmte misschien een rol kunnen spelen? Ik heb dat zelf altijd..Bij het minste of geringste loop ik te kokhalzen en heb vrijwel geen eetlust.
Wij zijn die warme periodes hier niet zo gewend.
Ik zou niet gaan klooien met pilletjes of middeltjes op eigen houtje. Als het aanhoudt wel even bij de huisarts langs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat het toch komt door de stress en de warmte van de afgelopen maand. Ik raad je aan om toch naar de huisarts te gaan met je verhaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding