Waar moet je parfum spuiten?

Toegevoegd na 2 minuten:
En kan je het spuiten als je ook al deo op hebt? Maar anders zweet je toch..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tip, kijk met dit weer een beetje uit met parfum, je trekt met een zoete geur nu ook insekten aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm.. lastig ja. Maar dan zijn al die zomerluchtjes toch onzin..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ergens binnen bent is het geen probleem en in de avond wil het ook wel maar overdag op een zonnig terrasje dan gebruik ik echt geen parfum.

Antwoorden (10)

een beetje op je pols, en dan de polsen wat tegen elkaar aan wrijven.
-een beetje bij je keel
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de zomer moest je toch op andere plekken spuiten? Omdat je anders witte plekken kreeg van de zon toch..?
rebecca
13 jaar geleden
nooit last van gehad, weet niet of dat zo is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk mag je niet wrijven. Dan maak je de geurmoleculen kapot...schijnt
achter de oren
is de fijnste plek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je spuit een beetje in een wolkje voor je en loopt er dan doorheen.
of je doet een druppelte achter je oren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar je aderen net onder je huid liggen. Die plekken worden het eerste warm en verspreiden daardoor de geur. Je polsen, je knieholten, nek, achter je oren, ellebogen, borst(en).

Toegevoegd na 53 seconden:
Deo is tegen transpiratiegeur. Parfum gebruik je om lekker te ruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
achter je oren en dan even je polsen ertegen drukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede deodorant is de basis.
Die moet je altijd gebruiken.
Het beste is dan een deodorant met zo weinig mogelijk geur.
Al die spuitbussen met lekker ruikende deo's doen minder goed hun werk dan een simpele neutrale roller.

Dan krijgt je parfum de ruimte.
Waar je dat het beste kunt aanbrengen is al beantwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op je polsen. Dit omdat als je je handen beweegt de geur wordt verspreid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet in de lucht spuiten en dan er door heen lopen. Niet wrijven dan maak je geurmoleculen stuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spuit met mate. Niets is zo storend als iemand die ‘in het potje is gevallen’. Van de meeste parfums is één à twee spuitjes achter je oren genoeg. ‘s Avonds mag je parfum rijkelijker sprayen dan overdag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vrouw spuit parfum op haar kleren .Niet direct op de stof maar gewoon verstuiven zodat er geen vlekken van komen.
Als ze het op haar huis spuit dan is de geur zeer snel vervlogen.
Mijn dochter heeft nog wel eens de neiging om het in haar haren te doen , zelf ben ik er geen voorstander van want mijn moeder doet het ook en haar haar is er erg geel door geworden dat vertelde haar kapper aan haar. En zelf ben ik niet echt zo n parfum gebruiker dus meestal na een scheer beurt een beetje aftershave op mijn wangen en in de hals en klaar.
Je kunt inprincipe wel deo in combinatie met parfum gebruiken. In parfum zitten meer geur stoffen dan in deo dus de parfum overheerst toch wel. Maar wist je dat er tegenwoordig (een jaar of 10 schat ik ) ook geurloze deo te koop is?
Die kun je helemaal goed gebruiken in combinatie met een parfum.

Toegevoegd na 2 minuten:
huis moet zijn huid