Ken je ze?

"De zeven schoonheden" zijn een begrip maar ik heb nog nooit van "de zeven lelijkheden" gehoord. Kun jij ze noemen of anders uitvinden?

Toegevoegd na 6 dagen:
Niemand van de beantwoorders begreep wat ik precies bedoelde.
Volgens Wikipedia zijn de zeven schoonheden:
1.Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar
2.Lange en gekrulde wimpers
3.Moedervlekje links of rechts boven de lip
4.Spleetje(s) tussen de tanden
5.Sproeten
6.Kuiltjes in de wangen
7.Amandelvormige ogen.

Wat ik wil weten wat volgens jullie met het bovenstaande in het achterhoofd, de zeven lelijkheden zijn. Ik bedoel geen enormiteiten als een oor op de plaats waar de neus moet zitten of een gezichtsbeharing waardoor je slechts 1 oog kan zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (5)

De 7 lelijkheden bestaan officieel niet, maar Christenen noemen dan al gauw de 7 zonden.

Ik ben zelf geen Christen, maar neig toch ook om de 7 zonden te noemen als de lelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Toppers, Patty Brard, Wijlen Micheal Jackson, Freddy Kruger en Geert Wilders

Toegevoegd na 17 minuten:
Alternatief:

Arrogantie, Egocentrisme, Egoisme, Narcisme, Dogmatisme, Agressieve onwetendheid en Neerbuigendheid.

Is dat wat?
13 jaar geleden
-Grote pukkel op de neus.
- Grote bos okselhaar
- 2 vampierentanden
- lange vieze nagels
- xxxxL flaporen
- lange haar op het kin
- extreem scheve neus
13 jaar geleden
Waarom je daar nooit van gehoord hebt? Simpel: het zijn er véél méér dan zeven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen in onze flat wonen er al 2! Dat moeten er in de straat minimaal 10 zijn. Ik ga ze niet benoemen,want dan krijg ik geheid bonje!