Nou, ik heb ze daar eigenlijk nog nooit gezien. Ik heb dit namelijk zelf ook wel eens afgevraagd, maar nooit in dat soort landen gezien. Overigens kun je ze wel online kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er bestaan pleisters in allerlei kleuren en die hebben ze vast ook wel in Afrika.

er bestaan pleisters in verschillende tinten bruin en die kun je bestellen. (want het wordt gemaakt door een buitenlandse firma)
gips bestaat in zeer veel tinten, van knalgeel tot zwart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier zijn ze wel te koop:

http://www.bandshades.com/index_content.html

Maar in de meeste landen van Afrika zijn pleisters een
luxe artikel en waarschijnlijk is er niet zo'n grote markt voor.
Ik heb daar nooit mensen met pleisters gezien.

Met uitzondering van Zuid Afrika misschien.