Dat kan alleen als ze beide evenveel zon en ook te veel zon hebben gehad zodat deze verbrand zijn en dus na verloop van tijd gaan vervellen.
Zou je bijvoorbeeld met 1 voet op het strand je voet in het zand houden gaat deze echt niet vervellen want deze is niet verbrand of heeft niet even veel zon gehad als de andere voet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vervellen?
Je bedoelt als ze verbrand zijn en dus te veel in de zon geweest?
Dat is toch logisch? Je hebt toch ook met allebei je voeten dan in de zon gezeten?

Overigens vervellen mijn voeten never nooit.
Dus ik ben er niet zeker van of ik snap wat je bedoelt.