benauwd alleen met ademen maar wel een trage hartslag

beetje raar me hartslag gaat maar 60 p.m. ik sport niet heb veel stress is dat wel goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Heb je verder nog symtomen? Ik zou binnenkort even langs de huisarts gaan. Al was het alleen maar om jezelf gerust te stellen.

Stress zorgt vaak voor een hoge bloeddruk en soms ook een snelle hartslag.

Andersom heb ik nooit van gehoord...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gevaarlijke vraag. Te weinig informatie. Ga maar eens naar de huisarts en je zal zien wat hij allemaal voor vragen heeft. Ik ken deze situatie maar dat wil niet zeggen dat dit bij jou het zelfde is.

Dus als je zorgen maakt ga naar een arts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk moet je bij twijfel altijd even langs de dokter, maar toch even een geruststelling: met hartslag 60 per minuut zit je keurig binnen normale grenzen voor een vrouw.