Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker (seksuele) gevoelens heb voor jongens. Dit terwijl ik een vriendin heb. Wat moet ik doen?

ik wil haar geen pijn doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan moet je jezelf de vraag stellen of je wel echt van meisjes valt. Zo nee, dan kan je het beter zeggen, want vroeg of laat moet je toch uit de kast. Zelf heb ik het gezien met een perfecte huisvader, na bijna 18 jaar getrouwd geweest te zijn was de kogel door de kerk: hij viel eigenlijk alleen maar op mannen. Zo ja. Ja.. dat is inderdaad moeilijk dan. De kans is namelijk rijkelijk aanwezig dat ze het niet gaat accepteren. Doen als je neus bloedt? Daar zal je alleen jezelf mee hebben, vooral als je lichamelijk je gevoelens voor jongens gaat uiten. Het is echt een heel moeilijk iets, ik heb het al een paar keer van dichtbij meegemaakt (jongens van vroeger) en het blijft - ook in deze tijd - min of meer een taboe. Probeer een vertrouwens persoon te vinden waar je makkelijk mee kan praten, want een kant en klaar oplossing is er niet!

Denk goed na. Wat geeft zij jou en wat denk je dat een jongen je kan geven. Wat geef jij haar en kan je dat ook aan een jongen geven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100