Een baby kan pas tranen produceren als hij/zij zo'n zes tot acht weken oud is. Vóór die tijd zijn de traanbuisjes nog niet voldoende ontwikkeld.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een baby kan nog niet praten en moet zijn ouders/verzorgers op een of andere manier duidelijk maken wat ie wil.
Als een baby huilt zonder tranen dan is dat een teken van uitdroging van de baby.