Hoe kijken hetero mannen naar andere mannen en hetero vrouwen naar andere vrouwen?

Zijn sommige mannen die mannen zien nog interessanter als een knappe vrouw? of andersom.? Het gaat niet echt
om seksulaiteit maar of hetero mannen en hetero vrouwen kunnen dagdromen over iemand van hetzelfde geslacht? En hoe die naar elkaar kijken.

Dit komt omdat ik iemand ken die denk ik lesbie is maar die vind mannen niet interessant maar ook niet in vriendschap.

Zelf ben ik homo maar heb geen homoleven. Ik kijk zelf dus meer naar mannen toch zijn sommige vrouwen interessanter ik zoek ze op internet en droom over ze. Dan een hele grote groep knappe mannen.

Nogmaals die dromen gaan niet over seksualiteit en
dit onderwerp ook niet. Het gaat meer om interesse.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (5)

ik denk dat heteromannen die naar andere mannen kijken daar vaak niet over praten. Heterovrouwen kijken vaak vol jaloezie naar andere vrouwen. Ik betrap mezelf er heel soms ook op. Ik denk dat hoe onzekerder een vrouw is, hoe meer last ze hiervan heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb weleens zo gedagdroomd, maar kreeg toch echt de kriebels op mijn rug van het idee. Nee, mannen kan ik niet bepaald interessant vinden. Meer het tegendeel. Maar dan moet ik ook zeggen dat ik meer vrouwelijke vrienden dan mannelijke vrienden heb. Zelf ben ik ook een beetje "vrouwelijk" in bepaalde dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kijk veel naar (onbekende) vrouwen en waarom... geen idee! Ik vind het leuk en fijn, maar ik moet er niet aan denken om het sexueel voort te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf hetero, maar als ik een mooie vrouw voorbij zie lopen dan zeg ik vaak tegen mijn vriend (of iemand anders) "goh kijk, mooie vrouw he, als ik lesbisch zou zijn dan wist ik het wel!" En dat meen ik dan ook oprecht. Als hetero zijnde heb ik er verder geen fantasieen bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je echt 100 % hetero bent kijk totaal op geen enkele manier naar je eigen geslacht,kan het weten dat ben ik,maar er zullen miljoenen zijn die de 100% niet halen en dat lijkt me heel normaal daarom telt alleen mijn antwoord,denk ik