Wat doen ze precies op een pijnpolie.

Toegevoegd na 3 minuten:
Heb wel een infoboekje maar wil persoonlijke ervaring weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Op een pijnpoli proberen ze zo goed mogelijk chronische pijn te behandelen/ te verzachten. Pijn kan verschillende oorzaken hebben, zowel geestelijk als lichamelijk. Een multidisciplinair team probeert de kwaliteit van leven van een patient met chronische pijn te vergroten.
AlphaLimaSierra