Hoe oud moet je ongeveer zijn?

Om jezelf in te soliciteren bij een modellenbureau? Wat is dus een goede leeftijd? Voor een jongen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

w

Hoe komen jullie aan nieuwe modellen?
Another agency scout veel op straat, bij scholen, in winkels, op feesten, al met al overal waar mensen komen! Ook kun je jezelf inschrijven via onze website, via de become a model link. Mochten we interesse in je hebben dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek.

Wat zijn de eisen waaraan iemand moet voldoen als hij/zij model bij uw bureau wilt worden?
Another agency richt zich uitsluitend op de high-fashion markt, daarom worden de volgende maten gehanteerd:
Vrouwen:

•Lengte 1.74 en langer
•Leeftijd 13 tot 21
•Maat 32 tot 36

Mannen:

•Lengte 1.82 en langer
•Leeftijd 15 en ouder
•Confectie 46 tot 52
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hoe oud zijn modellen. Kijk in folders en bladen en je ziet zowel kinderen als bejaarden en alles er tussen in. Dus pak je jas en ga er naar toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moederannecastings schijnt goed bekend te staan.
En laat je geen geld uit de zak kloppen voor een fotoshoot, daar zie je meestal weinig resultaat van.
anneliez
13 jaar geleden
Er zijn genoeg modellenbureaus te vinden, ook voor kinderen.

Zorg er altijd voor dat als je definitief in laat schrijven, een van je ouders er bij is. Een goed bureau zal dit ook eisen.
Lees heel goed de voorwaarden en laat die lezen. Bij veel bureaus is het niet de bedoeling dat de kinderen bij andere bureau’s staan ingeschreven en moet je goed beschikbaar zijn.
Ouders die dus allebei fulltime werken, kunnen hun kind dus beter niet inschrijven.