mijn piemel wordt groter bij innemen van kamagra maar niet stijf hoe kan dat

kamagra

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (5)

Volgens mij heb jij gewoon een mislukte piemel. Hou eens op met het slikken van die troep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nog eens een "opbeurend"antwoord.
er is veel nep in omloop dus?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pas op voor nep viagra en dergelijke.
Steeds vaker bereiken ons berichten over namaak Viagra of goedkopere Viagra-varianten uit India. Op deze pagina gaan we in op het herkennen van namaak en op de nadelen en gevaren van goedkopere Indiase varianten van Viagra.
Natuurlijk wordt een kwaliteitsproduct als de originele Pfizer Viagra tabletten nagemaakt en door personen op de markt gebracht die denken hier veel geld mee te verdienen. U kunt zich voorstellen dat dergelijke lieden veiligheid en voorlichting niet hoog in het vaandel hebben. Vaak zijn dit mensen zonder enige medische achtergrond!
Rare en gevaarlijke fenomenen
Nieuw fenomeen: VIACREME in blauw of roze: dit product heeft NIETS te maken met VIAGRA, het is geen erkend medicijn en van werking en bijwerkingen is niets bekend. Ons advies: AFBLIJVEN!
Dit geldt ook voor het zogenaamde KAMAGRA. Ons bereiken berichten van collega aanbieders op internet die in plaats van Viagra u ongevraagd Kamagra toesturen. Dit is ook een imitatie pil uit India en VERBODEN in Nederland. ViagraHolland zal u nooit ongevraagd zoiets aanbieden, ons advies: AFBLIJVEN
Namaak Pfizer Viagra
Deze pillen zijn met wat ervaring goed te herkennen. De voornaamste kenmerken zijn:
Risico’s: Nog niets over bekend. Er worden regelmatig namaakpillen gevonden die speed (amfetamine) en/of rattengif bevatten.
Advies: AFBLIJVEN
Indiase varianten
Dit zijn imitatie Viagra tabletten met dezelfde werkzame stof (Sildenafil). Omdat de Indiase wetgeving dit toestaat worden de originele Viagra tabletten nagemaakt. Deze worden verkocht onder de namen als Kamagra, Penagra en Silagra.
Voornaamste kenmerk: tabletten zijn roze in plaats van blauw.
Risico’s: Omdat de tabletten minder nauwkeurig worden gemaakt kan de werkzame stof per tablet zeer fluctueren. Deze tabletten zijn dan ook niet goedgekeurd voor verkoop in Europa en Amerika.
Advies: Wie zekerheid wil over dosering en geen risico’s wil lopen —> neem de originele Pfizer Viagra die door onze apotheek wordt verstrekt!
Voorbeelden van Kamagra en Penegra.
Tenslotte wijzen wij u op de vele zogenaamde 'onschuldige' kruidenmengsels die tegenwoordig worden aangeboden.
als je echt erectie problemen hebt bespreek ze met je huisarts en niet op G.V
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je piemel wordt ook niet stijf van dat spul. Dan zul je toch echt eerst zelf geil moeten worden.

En als je nep-kamagra hebt gekocht is de kans sowieso groot dat het helemaal niet werkt, of op een totáál andere manier dan je zou willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt dit toch het beste navragen bij een deskundige , en niet te veel experimenteren ! Het beste naar de huisarts , voordat hij het straks helemaal niet meer doet , en dan heb je wat uit te leggen ! Dus voorkomen is beter als genezen .