waarom heb ik altijd een volle neus als ik wakker wordt ?

Ik heb altijd een neus vol snot als ik wakker wordt. Ik heb een half jaar geleden wel me neusbotje recht laten zetten maar ik weet niet meer of ik het daarvoor ook had ! Weet iemand of dit normaal is ? Het is namelijk erg vervelend... Groetjes Mike

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Wanneer je vloerbedekking hebt, komt dit vaker voor, te veel stof wordt daarin opgevangen.

Houdt je kamer stofvrij en een raam open, dat geeft veel verlichting. Wanneer je wel vloerbedekking hebt is het slim om er laminaat o.i.d. in te leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt ik heb idd vloerbedekking

Andere antwoorden (4)

Heb ik ook... Komt omdat je je neus niet kan snuiten in je slaap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met de verwarming aan slaapt is dit heel normaal en ongezond.

Het kan ook door het warme weer komen of wisselvallig weer. (van koud plots naar warm)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vorm van huismijt allergie kan ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allergie voor huisstofmijt is goed mogelijk.
Ikzelf heb recentelijk een synthetisch kussen aangeschaft er er nu minder last van!