Wat moet je doen tegen een vervelde huid na een zonverbranding?

Mijn huid verveld na dat ik ben verbrand door de zon is daar iets tegen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

vervellen ziet er niet prettig uit en met beetje pech kan het ook enorm gaan kriebelen.
door het in te blijven smeren zie je het haast niet of iig minder,
veel smeren met vitamine E, vochtinbrengend.
je kunt idd ook dingen als yoghurt of komkommer gebruiken, dat trekt veel vocht in je huid.
hoewel het heerlijk zou zijn om nu de hele dag in een koel yoghurt/komkommer bad te liggen, kun je ook verschillende cremes halen, als het maar vochtinbrengt, heel belangrijk, want je hebt wat te herstellen.
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De enige remedie: Gun je huid wat rust want je hebt daarop een behoorlijke 'aanslag' gepleegd....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik smeer dan wat -verkoelend- yoghurt erop.
en blijf uit de zon tot de huid weer opgeknapt is.
en misschien een flesje zonnebrand bij je steken volgende keer..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yoghurt helpt als je verbrand bent, als je aan het vervellen bent heeft het geen enkel effect.