Wat is er zo leuk aan daten?

Je hebt mensen die het geweldig vinden, terwijl ik (en ik denk een aantal met mij) 7 kleuren poept. Wat is er zo leuk aan?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je met zeven kleuren? :$

Het beste antwoord

Leuk aan daten is het vinden van een fijne partner. Dat lukt best wel vaak. Bij mij in ieder geval wel.
Het is helemaal niet eng hoor. Het ergste wat je kan overkomen is dat je een kopje koffie moet drinken met iemand die je niet leuk vindt.
Nou, dan praat je een half uurtje over koetjes en kalfjes en gaat weg.
Daarna stuur je een e-mailtje om te zeggen dat het niet was wat je verwachte (of wat je dan ook maar verzint). En op naar de volgende date.
Ik zou alleen nooit beginnen met mijn echte naam en adres prijs te geven. Dat zou ik pas doen als het klikt en er een paar vervolg ontmoetingen zijn geweest. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik was ook altijd iemand die er 7 kleuren van kreeg... maar juist omdat de meesten het eng vinden, is het dus eigenlijk niet eng. En wat er dan leuk aan is, is natuurlijk persoonlijk. Maar ik vind het gevoel van spanning ( de positieve interpretatie van 7 kleuren :)) lekker. En ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. In het slechtste geval ga je naar huis en heeft het je niets gebracht anders dan weer een stukje ervaring, dat is als er geen klik is. Is die klik er wel dan staat de weg open voor een geheel nieuw avontuur. En wat de uitkomst is dat kan je niet voorspellen, maar geniet van wat kan komen. En ik ben nu nog verre van een doorgewinterde dater, maar ik sta open voor de nieuwe ervaringen.

Wat wel belangrijk is om bij jezelf te blijven. Je hebt geen ( echte) invloed op anderen. Dus als de reactie niet positief is ( en je eerlijk van jezelf kan zeggen dat je er geen reden toe hebt gegeven) dan is het iets wat de ander vindt en jammer dan. Dus laat je daardoor niet uit het veld slaan. Soms tref je een aparte :)

En als je het echt wil ervaren, stuur een bericht en leer een spontane mede GV' er kennen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niemand hebt om iets leuks mee te doen, is daten een uitkomst.
En als je geinteresseerd bent in (of nieuwsgierig naar) mensen, kan het al leuk zijn. Flirten is leuk, om te peilen hoe je ligt bij het geslacht naar keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen is maar alleen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk kan het leuk zijn maar er zijn helaas ook minder leuke dates geweest die niet altijd even prettig zijn afgelopen.
zorg dat iemand er van af weet ,voor het geval.
je kijkt iemand wel voor zijn hoofd maar niet er in .
voelt het niet goed of krijg je een naar gevoel ,luister dan naar je gevoel en sluit de date af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel goed advies om altijd iemand te laten weten dat je een afspraak hebt met een jou onbekend persoon, daar en daar. En die persoon dan na afloop even te bellen.
En dat kan je ook gerust tegen je ""date"" zeggen, dat geeft al een veel veiliger gevoel, lijkt mij.
Heb het zelf nog niet geprobeerd , maar kan er wel verschillende die regelmatig daten ! De reactie is meestal : de spanning - doordat het via de lucht gaat is het wat losser wat opener ( beide partijen ) - het onbekende van wie zou(den) er reageren . Voor velen is het ook een spel , ze laten het er op aankomen , en als het zover is dan kappen ze , en gaan ze weer op zoek naar de volgende !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spanning, vermaak, gezelligheid, zoeken naar "iets" dat je nog mist in je leven en voor sommige mensen weten of/dat je nog goed in de markt ligt, een bevestiging.