Waarom kan ik plots niet meer tegen tampons?

Als ik ongesteld ben en ik een tampon inbreng,heb ik binnen 30 minuten jeuk en pijn.Ik heb altijd tampons gebruikt,en heb altijd hetzelfde merk gebruikt,ob,maar nu lijkt het wel alsof ik er niet meer tegen kan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het kan zijn dat ob een stof heeft toegevoegd waar je niet tegen kunt, maar ik zou een huisarts raadplegen

Heb je misschien een (andere)zeep gebruikt? Of onveilige seks gehad? Veel gezwommen misschien de laatste dagen? ZOuden factoren kunnen zijn waarom nu een tampon pijnlijk geworden is.

Omdat ik wel eens gehoord heb dat er allergie voor tampons kan ontstaan, heb ik er even op gegoogeld. Heel veel wijzer word je er niet van. Wel is me duidelijk dat als je er echt allergisch voor bent geworden, je dan het beste even met het gebruik kan stoppen en ""ouderwets"" doen. Even langs de huisarts zal toch het beste zijn.

Bronnen:
http://www.allergieplein.nl/forum/allergis...

Je kan misschien ook een schimmelinfectie hebben. Toch maar even langs de huisarts lijkt me het beste.

Als ik dit zo lees, denk ik eerder aan een schimmelinfectie en dit gaat niet weg zonder medicijnen. Als je jeuk en pijn hebt, wordt het echt tijd om een dokter te raadplegen. De medicijnen tegen een schimmelinfectie zijn vaak vaginale pillen waardoor het na een dag of drie al weg is. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100