Hoe verhelp ik dit?

Neem alsjeblieft deze vraag serieus.
En ga er niet lacherig over doen ofzow.
Ik heb vaak last van een stijve lul(pik, langwerpig ding, weet niet in formele taal xd )

Terwijl er helemaal niks aan de hand is :O
Ook als ik moet lopen steekt m'n lul tegen m'n broek aan.
Ook vanmiddag had ik dat tijdens 't zwemmen met m'n vriendin en paar andere meisjes.
Wij gingen bakken ( Liggen om bruin te worden )
En spelletje doen waarbij je ook moest lopen
Ik had dus jeweetwel....
Waarschijnlijk was dat mede dat ik klef met m'n vriendin aan het doen was..
Maar dan wil ik 't wel verbergen.
Aangezien mijn lul nogal groot is :$
Ook soms, als ik in de klas ben...
Geen rede.
Hij word opeens stijf :$
Wie kan hier een SERIEUS antwoord op geven..
of een serieuze tip...
Zometeen moet ik me er nog voor gaan schamen :$

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ha, die Icemummy;

Als ik goed heb begrepen ben je 13 jaar. Dat is de leeftijd dat je lijf hormonaal behoorlijk actief is en al die erecties zijn daar een teken van. Misschien soms lastig, maar op zich gezond: je hebt je ogen blijkbaar niet in je zak zitten en die instrumenten daar vanonder reageren daar prima op. Het is natuurlijk wel eens lastig in zulk verleidelijk gezelschap, misschien moet je jezelf in een stil momentje dan eeven met de hand helpen (aftrekken bedoel ik dus) om de ergste spanning kwijt te raken. En als het echt te gek wordt kun je natuurlijk altijd met je huisarts gaan praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Tja..het is lastig maar zo gaat dat in de puberteit..heb ik nu ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is waarschijnlijk niet te voorkomen. Je kunt de uitstekende tent misschien wel voorkomen door een strakkere onderbroek aan te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De formele taal is
Je hebt vaak een erectie (stijve piemel) en die wil je verbergen.

Helaas is dat niet goed mogelijk, of je moet een strakke onderbroek gaan dragen en daaroverheen een wijde zwemshort.

Wicked Willy leidt een eigen leven.

Er niet op letten, schijnt te helpen.
Tja, en klef gaan doen met je vriendin, zal juist ook niet helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is heel normaal op je leeftijd en ik kan me best voorstellen dat het vervelend kan zijn. Zeker in de situatie als je aan het zwemmen bent.
Wat je kan proberen, is aan minder leuke dingen denken. Dus eigenlijk je gedachten verzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoort een beetje bij de leeftijd. Je kunt langere, wijdere kleren aantrekken. In de klas bijvoorbeeld een wijde sweater (of t-shirt met dit weer).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan er niks aan doen om het te verbergen kan je strakke boxers aantrekken.