Ik heb 2 Chinese tekens op mijn arm getatoeëerd staan. Maar ze zeggen me niets meer. iemand een idee wat ik er overheen zou kunnen laten zetten?

Toegevoegd na 5 uur:
Ik wéét wat de tekens betekenen, ze zijn gezet door Dick de Wit in Utrecht en die weet wel waar hij het over heeft. Dus wat er op mijn arm staat klopt wel. Maar ik heb er gewoon geen gevoel meer bij. Ik kijk er af en toe naar en dan denk ik: tja, dat was toen, 6 jaar geleden.....
De tattoo zelf heeft geen betekenis meer voor mij.
Zoals bijvoorbeeld je allereerste tattoo altijd bijzonder blijft omdat het je eerste was. De bijbehorende herinnering is vervaagd, nu die tekens nog :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een ruitjeskleed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha :-S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarom moet je m.i. ook geen tatoos laten zetten. Dik kans dat je er een aantal jaren later spijt van hebt. En dan zit je met de gebakken peren!
Een piercing kan je er nog uithalen, maar een tatoo is erg dwingend aanwezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je geen foto maken en erbij zetten? Er zijn oneindig veel mogelijkheden, maar zonder beeld kunnen we er weinig zinnigs over zeggen (behalve dan: ga naar de shop, laat het weglaseren of zet er iets over heen dat speciaal ontworpen is als cover-up voor jouw arm)

Het beste antwoord

Laat een tekening op maat maken door iemand die goed kan tekenen. Eentje die dus qua vorm en struktuur over de tekens past.
Er is niet lelijkers als dat er een grote grove tattoo eroverheen zet om de oude tatoo te bedekken, aangezien je toch vaak een groot deel moet verdoezelen.

Een idee is bijboorbeeld om een bepaald patroon precies over je tekens te laten vallen vanbijvoorbeeld een vis of bloemen.

Dit is best heel moeilijk, je moet hier veel fantasie voor hebben maar er zijn genoeg mensen die hier goed in zijn. Het is jammer dat je niet even een foto erbij hebt gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

een orka of vredesduif
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een geelgerande waterkever!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wolkje of een hartje
13 jaar geleden
Een ster, een zwaluw, een lieveheersbeest, een margriet, een klimopkrans, een voetbal, een auto, een vliegtuig, een boom, een roos, een rookpluim, een zon, een maan,
een snoek, een ketting, een vaas, een beker, een camera, een insect, een vlieg, een vlinder....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
andere chinese tekens of japanse tekens of misschien de naam van je vriend(in) of kinderen of je man/vrouw oid
of iets wat echt met jou te maken heeft zoals bijv. een roos als je erg van bloemen houdt of een steen als je stenen spaart oid

veel succes alvast! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verhip ja!: +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik lust geen bier én ik ben een vrouw......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
ligt ook aan de grote van tekens,
en hoe diep de kleur erin zit..
niet iedere tattoo kan je coveren,
zijn t echt grote tekens kan je beter overwegen om te laten lasereren. vaak word het alleen maar groter en lelijker..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zijn ongeveer 2x2 cm en zwart. maar niet echt dekkend, op sommige plaatsen zijn ze een beetje grijzig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja besef wel dat de cover up die je wilt gaan doen altijd iets groter uitvalt
en je die niet ook kan laten coveren over een paar jaar als die tattoo ook niets meer voor je betekend
ik heb zelf hier een tattoo shop en kom t maar al te vaak tegen vandaar dat ik zeg zit t niet te diep overweeg een laser
Weg laten laseren is misschien nog wel het beste. Kennelijk ben je uitgekeken op tattoos, dan moet je niet met iets nieuws gaan beginnen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Hangt een beetje van formaat en vorm af, maar Chinese tekens zijn over het algemeen vrij gemakkelijk om te vormen tot een Tribal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou misschien wel kunnen, maar ze staan onder elkaar dus dan moet het een dubbele band worden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoeft geen band te worden, kan ook een losstaande vertikale worden. Zal even kijken of ik een plaatje kan vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat is niet zo'n mooi gezicht op mijn smalle bovenarmpje :)
Meer iets voor stoere kerels.
elke week een ander plakplaatje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zwart gat,

waar die tekens in gevallen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja. Kijk.
Het is natuurlijk al zo: kan je chinees? Want! Anders dan weet je natuurlijk niet eens wat er staat. Dat van allemaal de websijts met de chinese tatoewaasjes en dan dat er staat wat de mensen niet willen of met een tikfout enzo, nou, dan zeg ik, Harm, dat zeg ik dan tegen mezelf wat ik ben Harm, doe maar gewoon dat je het wel lezen ken, want straks loopje gewoon voor de gek met je chineze tatoewaazje met dat je denkt dat er staat "Spar is Top!" en dat er dan staat "Spek is Vies!" Nou, en dan kan je gewoon doen, dat je de dikke stiften apkt, van de merkstiften maar dan van tatoewaazjeverf, en dan dat je een dikke zwarte balk maakt. En dan als de mensen zeggen van joh hee, der staat een zwarte balk op je arm, dan doe je gewoon dat je zegt van ja want hij is anoniem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er een band van door meer chinese tekens te gebruiken die wel wat betekenen. dan heb je er twee onder elkaar en dan laat je er bijv. een roos doorheen lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets overheen zetten. Je hebt een tattoo maar die zegt je nu niets meer. Als je zelf geen idee hebt voor een tattoo die je wel iets zegt, dan verplaats je het probleem alleen maar. Want uiteindelijk zal die nieuwe tattoo je ook niets meer zeggen. Laat de tattoo dus gewoon zoals hij is, tenzij je er echt problemen mee hebt, dus als het jou of anderen echt stoort. Maar in dat geval kun je beter overwegen om de tattoo te laten verwijderen dan om het probleem dus te verplaatsen. Misschien is de tattoo later in je leven zelfs wel weer van toepassing!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet er een dikke kruis doorheen. (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom bouw je hem niet oom naar Justin Bieber plaatje van? Vinden de meisjes leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondertiteling. Misschien dat ze je dan weer wat meer zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent een goed voorbeeld voor jongeren die overhaast een tatoeage laten zetten en daar later spijt van krijgen. Ik zou bijna zeggen ; ga voorlichting geven op scholen zodat mensen langer nadenken voordat ze iets laten tatoeëren. Daar heb je nu natuurlijk niets aan. Je zou naar een goede tattooshop kunnen gaan en daar advies vragen. Wij kunnen dat zo niet beoordelen wat en of er iets overheen kan. Misschien kun je terug naar degene die deze tatoeage heeft gezet, die weet vast wat je er mee aan moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die jongeren die dat doen ken ik ook. Maar neem van mij aan dat ik het niet overhaast heb gedaan en er ook geen spijt van heb dat ik het heb gedaan. Maar ik heb er niks meer mee. Net zoals je bijvoorbeeld ooit blauwe gordijnen hebt gekocht en na een paar jaar liever witte wil. Dan waren die blauwe toch ook geen miskoop of overhaaste beslissing?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je dus niet genoeg nagedacht; van een tatoeage weet je toch dat hij nooit meer weg gaat ??
Gordijnen kun je inderdaad vervangen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yeah!!! exact het antwoord wat ik wilde geven!!! vette +
schrijf er gewoon achter "met bami en kroepoek" :). Nee effe serieus, als zoiets geen betekenis meer voor je heeft, laat ze dan weglaseren en plaats er een tattoo overheen die wel betekenis voor je heeft, zodat je de oude tekens misschien niet meer zo snel ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lastig joh, eigenlijk zou ik hem gewoon laten zitten.
het is net als met de foto's uit je foto-album
iets in je leven dat geweest is.
alles erover heen maakt het denk ik niet mooier.
kijk er met vriendelijkheid naar en laat het.