Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dan zullen de ogen zich waarschijnlijk lichtjes aanpassen op deze nieuwe situatie , maar je gaat je ogen wel zwaar belasten , wat zich zal vertalen in hoofdpijn en vermoeide ogen ( branderig gevoel en rood rond de ogen ) Denk niet dat dit bevorderlijk is .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je een bril hebt en die de hele dag draagt.
Raak je zo gewend aan de bril dat je het gelijk merkt als je de bril afzet.
Dus denk ik niet dat je beter gaat zien als je een lange tijd je bril niet opzet.
Maar de bril wel lange tijd hebt gedragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had toen ik klein was altijd een bril op, omdat ik slecht kon zien. Ik was de bril zat en droeg 'm niet meer voor langer dan 7 jaar en nu heb ik het volgens de oogarts niet meer nodig, alleen voor de contrast als ik zou willen.

*Ik kreeg in het begin wel hoofdpijn.

Misschien verschilt dat gewoon per persoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ja gaat niet beter zien je kan wel je ogen beter trainen
het ligt ook aan de sterkte van je glazen
als je de bril echt hard nodig hebt zou ik hem niet afzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik ook een aantal jaren gedaan met het gevolg dat mijn ogen nu nog slechter zijn geworden. De oogarts vertelde me dat het heel slecht voor je ogen is om lange tijd je bril niet op te zetten. Ik ben nu inmiddels zo ver dat ik zonder bril helemaal niks meer zie.

Ik zou het dus niet proberen, maar gewoon je bril dragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding