weet iemand hoe je minder sproetjes krijgt??

ik heb wel eens gehoord dat je dat kan door zonnebrandcreme op je gezicht te smeren maar helpt dan wel???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik wil wel even zeggen dat ik sproeten hartstikke leuk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sproetjes zijn schattig :) Ik heb ze zelf ook. Vroeger vond ik ze ook niet leuk maar het is eigenlijk best wel.

Antwoorden (5)

Je sproetjes worden donkerder van de zon, dus als je een zonnecreme gebruikt met een hoge beschermingsfactor, zullen ze minder kleuren in de zomer.

Hoe ouder je wordt, hoe minder duidelijk ze worden.

Het schijnt dat je ze kunt laten laseren, maar dat kost een hoop geld en eigenlijk zijn sproetjes natuurlijk hartstikke leuk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sproeten hebben zelfs een eigen startpagina, zie de link!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat een creme die pigmentvlekjes tegengaat.
L'Oréal Solar Expertise met beschermingsfactor 30. Deze gaat tevens huidveroudering tegen hetgeen erg belangrijk is als je veel in de zon komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je sproetjes worden met de jaren minder
er is geen middel wat je er op kan smeren om ze te doen verdwijnen
geloof me
neem zoals t is
sproetjes hebben ook hun charme
er is zelfs een liedje over geschreven

Toegevoegd na 11 minuten:
z

http://www.youtube.com/watch?v=7L5gC4Z1aZs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sproetjes zijn lief, maar je kan ze wel "bleken".
Er zijn verschillende soorten cremes waar fruitzuren inzitten.
Bij de Jafra kan je die creme bestellen, die is tevens voor ouderdomsvlekjes.
Je moet wel een Jafra-consulente weten te vinden in jouw buurt.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat je er vanaf wilt! Ik heb al heel mijn leven sproeten, en ze worden helaas in de loop van de jaren minder. Ze staan ook bij jou vast heel leuk, kijk maar 'ns goed in de spiegel.;-)