Wat kan je tegen blaren in je mond doen? heb al spoeld met water met zout maar dat werkt niet echt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Je zou ook nog kunnen spoelen met bosbessensap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als het brandblaren zijn van hete thee oid dan kun je er niets tegen doen.
Je eigen speeksel is de beste heelmeester.
Gelukkig gaat het altijd snel over.
Alleen in de eerste minuut koud water wil schelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bruispoeders van Bocasan helpen altijd wel bij mij. Het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Listerine ontsmet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even langs de dokter, die kan een wat sterker ontsmettingsmiddel voorschrijven dan je in de winkel zo kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aanstippen met een wattip met een beetje jodium erop.
Bijt even, en smaakt niet echt geweldig, maar helpt zó snel, dat je meestal maar twee/drie keer hoeft aan te stippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat tips voor voorkomen in plaats van genezen:

Als je geregeld aften hebt, helpt poetsen met een tandpasta met enzymen soms om ze te voorkomen. Sinds ik met zendium poets, heb ik nooit meer aften.

Iets anders wat kan voorkomen, is dat je allergisch bent voor iets dat je eet, en dat je daardoor blaren krijgt. Houd eens in de gaten wanneer je ze hebt en kijk of je daar een conclusie uit kunt trekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je tanden wat beter poetsen. Eventueel Listerine gebruiken (niet te vaak hoor).