Hoe kun je aan de vorm van iemands gezicht zien hoe oud diegene is?

Dat schijnt te kunnen, maar hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet.

Er zijn zowel jonge als oude mensen met een vierkant gezicht of een rond gezicht, of ovaal, met een brede kaaklijn of niet, een hoog of laag voorhoofd, etc. etc.

Nee, aan de vorm van een gezicht kun je niet zien
hoe oud iemand is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wel dat je aan iemands handen af kunt lezen hoe oud de persoon is. Aan het gezicht kan er met facelifts getrokken worden of botox vult de hele handel weer op, maar de handen verraden wél echt de leeftijd. De huid van de handen gaat verdunnen en rimpelen met de leeftijd door verlies van onderhuids vet en elasticiteit. Hierdoor zal de hand vermageren en worden onderhuidse structuren zoals pezen, botten en bloedvaten zichtbaar.
Amadea
13 jaar geleden
Je bent gefopt, dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja en nee ik zie aan mezelf van ja omdat de neus en de oren wel wat veranderen b.v.de oren blijven lang doorgroeien bijna alle ouderen hebben grotere oren als vroeger ook de neus meestal wat groter en hangt meer ,maar als niet weet hoe zij er vroeger uitzagen,kun je het toch niet zien ,denk ik

Toegevoegd na 4 uur:
maar zijn geen vormen zoals jij mischien bedoeld mocht het toch bestaan dan mischien omdat de contouren van de schedel zichtbaarder zijn maar ik geloof er eigenlijk ook niet in
Bronnen: