Heeft iemand wel eens een moedervlek in het gezicht laten bevriezen?

Had het effect? Was 1 behandeling voldoende? Houd je er een litteken aan over? Hoeveel kostte het? Ben benieuwd! Ik heb er wel al 1 weg laten snijden in mijn nek. Maar dat gaf een litteken. Ik wil er ook 1 in mijn gezicht, maar ik wil geen litteken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

ja dat heb ik.

. het werd vergoed door mijn verzekering
. je ziet er nu niets meer van, maar je loopt wel een tijd met een zichtbare brandplek
(effect uitgedrukte sigaret)
. het kan alleen bij oppervlakkige moedervlekken
. het doet wel pijn
. soms blijft er een klein stukje over en dan moet het nog een keer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb twee moedervlekken op mn gezicht laten bevriezen. Zelfde effect als wegbranden. Bevriezing geeft ook brandverschijnselen. Kostte niks, werd gewoon vergoed door zorgverzekeraar. Let wel op dat je het niet laat declareren als cosmetische behandeling, die worden doorgaans niet vergoed.

Bij de huisarts (wrattenspreekuur) moest ik twee keer terugkomen, bij de dermatoloog was 1 behandeling voldoende.

Ik heb er geen littekens van over gehouden, maar dat duurt wel even hoor voordat je er niks meer van ziet.

Succes!

Marjonski