Wat zijn allemaal goede manieren om af te koelen als je geen water(vloeistof) of ijs hebt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (9)

Neem een duik in het water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje dom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees eerst de vraag eens goed!
In een auto met airco rondjes gaan rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, ja heb ik ook gedaan op weg naar AH. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha ja! Ik overweeg ook om nu in de auto te stappen, pfff wat een hitte!
Ik heb vanmiddag een tijdlang in AH rondgehangen (niet op het bankje gezeten haha), maar heerlijk rustig mijn boodschappen gedaan, het was er zalig koel, bijna koud.

Toegevoegd na 50 seconden:
Dus naar winkels gaan met airco!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou van die koelbox koelelementen kunnen kopen bij de Action. Die invriezen en later je handen mee koelen.

Aangezien je veel warmte verliest via de handen, win je ook gauw kou via je handen.:)
Of je vriest gewoon een fles water in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pols en nek koelen met iets wat uit de koelkast of vriezer komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een duik in een verfrissend openluchtzwembad, het is voor veel dingen goed. Vooreerst kan het je lichaam dat vermoeid is door de hitte, een flinke boost geven. Ten tweede zal het je erg ontspannen. In het zwembad zal je je ook leniger voelen, waardoor je, zonder het te beseffen, veel meer spieren zult gebruiken die je anders niet gebruikt. Loop na het zwemmen niet nat rond, anders verbrand je heel gemakkelijk. Droog je af en smeer je opnieuw in met zonnecrème.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op het strand bent of bij een meertje kun je een gat graven in het zand en daar met je voeten in gaan zitten, helpt nog beter dan met je voeten in het water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Ijskoud water in een kruik doen en die bij je houden.
- Als je een laptop of computer bij je hebt een ventilatortje met usb aansluiting kopen bij Action. Ik krijg het zelfs koud door dat ding. Neem er 2 en niks kan er mis gaan.
- Doe iets wits en van katoen aan met lange mouwen. Daarom doen ze dat ook in erg warme landen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ogen dicht doen en denken dat je op een ijsschot zit .
op een kiezelsteentje zuigen dat helpt tegen droge mond.