Hoe kan je diep slapen?

Ik slaap nu al goed, maar ik wil nog dieper slapen. Kan dat? En zo ja, hoe?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ontspanningsoefeningen, oa diep in en uitademen. Goede ventilatie in je kamer. Drank ;) Fantasies willen ook wel eens helpen...

- Zorg voor een goede kussen! erg belangrijk. - Kijk geen spannende of indrukwekkende films voor het slapen. - Denk nergens aan als je in slaap valt en je zult lekker slapen zonder te dromen. - Klassieke muziek op zetten kan ook helpen. (Zorg er wel voor dat je niet stikt in je oordopjes, dus gebruik een CD speler). - Denk aan fijne en blije dingen. Ik weet niet zeker of dit helpt, maar misschien wel.

Waarom zou je dieper gaan slapen als je nu al goed slaap? Maar je zou dieper kunnen slapen als je geen spanningen hebt of stress. Dit lukt dus alleen als je rustig bent en heel ontspannen. Of je kunt een goede meditatie doen, dat wil ook vaak wel helpen om dieper te gaan slapen. Nog een tip om dieper te gaan slapen is voordat je gaat slapen een goede douche of bad nemen. Succes!

Slaappillen, haha. Nee ff serieus ; jezelf moe maken. Ga een eindje joggen, yoga is ook goed, of een paar uurtjes naar de sportschool met extreme oefeningen! Daar word je pas moe van. Ook een goede tip ; de sauna! Ik ben er laatst met een paar vrienden geweest en daarna sliep ik echt als een róós. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Slaap lekker! Liefs, Hart.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100