Mijn rib schiet er uit en doet pijn, waar komt dat door en hoe verhelp ik dat?

Beste allen
Ik heb nu al een paar maanden dat een rib aan de linkerkant van mijn borst net onder bh bandje er constant uitschiet als ik mijn torso bewerg vooral naar rechts dan schiet hij er uit hij gaat dan omhoog steken en maakt een soort pop geluid. Vervolgens probeer ik hem er in te duwen maar zodra hij weer op zijn plaats zit schiet hij er gelijk weer uit. Een tijdje terug gebeurde het niet al te vaak maar nu is het bij elke beweging die ik doe en het doet best wel veel pijn. Weet iemand wat dit is ?

4.9K
Pieterke
een jaar geleden
Ben je al bij de huisarts geweest? Zo niet, maak dan een afspraak.
tinus1969
een jaar geleden
Is er een verband met dat flauwvallen van jou?
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Weten natuurlijk niet. Misschien dat een osteopaat wat weet. In je lichaam is alles met elkaar verbonden. Zou in elk geval ook naar je huisarts.
Cryofiel
een jaar geleden
Ik sluit me bij de anderen aan. Ga naar de huisarts! Dat is degene die jou en jouw situatie het beste kent, en die ook nog verstand heeft van het menselijk lichaam.

Misschien is er een verband met dat zeer vaak voorkomende flauwvallen. Alleen een kenner kan dat beoordelen.

Beide zaken (de rib en het flauwvallen) klinken als dingen waar serieus naar moet worden gekeken. Dus niet door mensen zoals wij, hoe goed we het ook bedoelen. Wel door medici met verstand van zaken - je huisarts als eerste.

Geef als eerste antwoord