Wat is nou lekker op het strand (dus bij de boulevard) wat niet echt ongezond (dus hoeft niet super gezond te zijn. is?

Dus behalven een ijsje,patat of een of ander broodje. En toch erg lekker is om met dit weer op te smikkelen.

Ook wil ik niks van huis meenemen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

Zover ik weet wordt er alleen ongezond eten verkocht aan stranden e.d.
Tenzij ze broodjes gezond verkopen.

Fruit is altijd lekker op een warme dag. Zoiets kun je van huis meenemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maaltijdsalade, of gewoon lekker een bakje vis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geroosterde kipsate [Zonder saus om het gezond te houden]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haring met uitjes. (zonder broodje!)
Een zure bom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Salades, in allerlei variaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel van de dames die ik op het strand zie lopen zijn lekker en niet ongezond ;-) Maar dat bedoel je waarschijnlijk niet......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zure bommen!! Van die grote augurken in het zuur. Heerlijk. Kan je kopen (meestal) aan de haringkar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon aan het strand en het lekkerste blijft toch altijd om een gerookte makreel te eten hmmm :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste verdiend is natuurlijk om iets van thuis mee te nemen, zoals een paar gekookte eitjes (heel goed tegen de honger) en een fles thee zonder suiker (evt. met citroen) en een fles water tegen de dorst en tegen vochtverlies.

Een haring, een rolmops of een zure bom zijn allemaal heerlijk bij warm weer. Kies liever voor wat zeekraal bij je haring dan uitjes maar dat lukt doorgaans beter bij een viswinkel/kraam dan bij de haringkar.