Als bij een kind de nagelriem is ontstoken en de nagel laat los, komt die nagel dan nog terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.7K

Het beste antwoord

Ja, ken zoveel mensen bij wie een nagel los heeft gelaten, komt altijd terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja hoor,die komt gegarandeerd terug. Vaak is het zo,dat de nieuwe nagel al zichtbaar is,voor de oude helemaal heeft losgelaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik liep vroeger ( volgens m'n moeder ) altijd in te kleine schoenen met als gevolg: m'n dikketeennagels gingen d'r af.
Ik heb nu weer mooie nageltjes d'r op.
Dus ik verwacht wel dat ze altijd terugkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja eerst vallen ze er af en dan groeien ze van zelf weer terug
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jou hoor hij komt altijd terug echt waar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, ik heb vroeger een keer in mijn slaap heel erg op mijn pink liggen kauwen en dit resulteerde in een ontstoken vinger en later een loslatende nagel... ben nu nog steeds de trotse bezitter van een mooie (vaak gelakte) pinknagel...