Op Zoek naar een persoon met weinig informatie

Ik heb een jongen leren kennen tijdens kajakken in massembre en het klikte meteen . Het stomme eraan is toen ik zn nr wou vragen dat we weg moesten . Nu zoek ik hem al een paar dagen op Facebook enz maar ik vind hem niet ; ik weet alleen maar dat hij van brussel is en dat hij youssef heet . Bestaat er iets waar je een persoon kan zoeken en je de foto ziet ? Of een andere methode ofzo ?

Dankuwel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Probeer het eens op netlog in België.

Dat is een soort facebook / hyves maar dan in België is daar best populair.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk ook eens op wieowie.nl Daar staan ook Belgen bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je het ook nog proberen op www.pipl.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plaats een advertentie op:
www.zoekertjesweb.be
wie weet heb je beet.
heel veel succes