Heerst er op dit moment buikgriep?

Ik werd gisteren ineens misselijk en moest overgeven en vandaag ben ik heel erg slap..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ja klopt hoor, het is een van de jaarlijks terugkerende zomergriepjes, er zijn er de laatste jaren wel een stuk of 5 verschillende, vooral op de lagere school is het soms een ramp en is vaak de helft van de klas ziek thuis.
Meestal is het de tweede dag al flink beter, maar voordat je er helemaal van af bent, kan wel wat langer duren.
Veel slapen helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja! O.a. diarree, misselijkheid, overgeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lang niet alles is buikgriep. Een (lichte) voedselvergiftiging geeft dezelfde klachten. Vooral in de zomer komt dit nogal eens voor doordat er veel gebarbecued wordt.