Is veel seks beter dan weinig goede seks?

Duidelijke vraag lijkt me.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je met "goede" sex? Sex waar beiden echt van genieten, sex _met_ liefde, iets anders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en als je veel sex hebt is die dan niet goed? Ik vind je vraag juist niet duidelijk, maar dat kan aan mij liggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Rotaluclac
Wat je zelf goede seks vind dat bedoel ik met goede seks.
@Anoeska
Je hebt gelijk de vraag zou moeten zijn: is veel slechte seks beter dan weinig goede?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slechte seks?
Daar kan ik me niks bij voorstellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gelukkig voor je melissa :)

Het beste antwoord

Liever een hogere kwaliteit, dus dan maar wat minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik doe aan veel goede sex, lijkt me de beste optie

Toegevoegd op 24-04-2009 20:17:58
moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat niet elke keer supersuper goed is, maar zo ff tussendoor is ook niet te versmaden, ik zou ze iig niet willen missen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee! Lijkt me ook duidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan maar iets minder als dat betekend dat de kwaliteit ervan beter is. Het is net als toen je begon met masturberen. In het begin was het leuk om als 12-jarig jongetje dat te doen, maar na een aantal jaar werd het een gewoonte om maar een beetje moe te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het nogal van persoon tot persoon verschilt hoe men hier over denkt.

Persoonlijk denk ik dat kwaliteit echt belangrijker is. Sterker nog als het maar een paar keer per jaar zou zijn zou ik er nog geen problemen mee hebben als het maar leuk is, dit dan ten opzichte van drie keer in de week sleur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor sommige mensen is eens per jaar al veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Rotaluclac, helemaal mee eens, ook dat is nogal persoonlijk bepaald natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry hoor maar 3 keer per week vind ik erg weinig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Prana, en daarmee onderstreep je dus nog eens mijn punt dat het nogal persoonlijk is hoeveel veel is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet bewust maar je hebt wel gelijk :-)
Als ik kijk naar je reactie op je eigen vraag:
"Je hebt gelijk de vraag zou moeten zijn: is veel slechte seks beter dan weinig goede?"

Dan zeg ik, nee. Ik heb liever weinig goede, wat heb je nou aan slechte seks? Of dat nou goed of weinig is. Slechte seks, daar heb je dus niets aan, daar beleef je geen plezier/genot mee. Misschien zelfs wel het tegenovergestelde. Dan is het zelfs slechter om veel slechte seks te hebben dan weinig goede!

En een logische (maar geen antwoordgevende) reactie is natuurlijk: liever veel goede seks, maar dat is een beetje onorigineel :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Djools;

Veel en goed zijn hier de keywords; voor iedereen verschillend. Echt goede sex is in mijn optiek uitgebreid, verrassend en intens. Lekker lang, liefdevol en heel bevredigend voor iedereen die mag meedoen; helemaal perfect.
Maar toch; een vluggertje op zijn tijd, effe gauw tussendoor op de keukentafel, is ook niet te versmaden. Als je enkel kaviaar eet zul je waarschijnlijk ook wel eens snakken naar een bal gehakt.

Toegevoegd op 24-04-2009 20:18:13
Toch wel een bizar gezicht, die avatar naast deze tekst....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vraag is veel slechte seks tegenover weinig goede seks...

Dan weet ik het wel... weinig goede seks... en alleen maar seks als die goed is en door beiden gedragen en gewenst, anders niet...