Is veel seks beter dan weinig goede seks?

Duidelijke vraag lijkt me.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Liever een hogere kwaliteit, dus dan maar wat minder.

Ik doe aan veel goede sex, lijkt me de beste optie Toegevoegd op 24-04-2009 20:17:58 moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat niet elke keer supersuper goed is, maar zo ff tussendoor is ook niet te versmaden, ik zou ze iig niet willen missen

Nee! Lijkt me ook duidelijk.

Dan maar iets minder als dat betekend dat de kwaliteit ervan beter is. Het is net als toen je begon met masturberen. In het begin was het leuk om als 12-jarig jongetje dat te doen, maar na een aantal jaar werd het een gewoonte om maar een beetje moe te worden.

Ik denk dat het nogal van persoon tot persoon verschilt hoe men hier over denkt. Persoonlijk denk ik dat kwaliteit echt belangrijker is. Sterker nog als het maar een paar keer per jaar zou zijn zou ik er nog geen problemen mee hebben als het maar leuk is, dit dan ten opzichte van drie keer in de week sleur.

Als ik kijk naar je reactie op je eigen vraag: "Je hebt gelijk de vraag zou moeten zijn: is veel slechte seks beter dan weinig goede?" Dan zeg ik, nee. Ik heb liever weinig goede, wat heb je nou aan slechte seks? Of dat nou goed of weinig is. Slechte seks, daar heb je dus niets aan, daar beleef je geen plezier/genot mee. Misschien zelfs wel het tegenovergestelde. Dan is het zelfs slechter om veel slechte seks te hebben dan weinig goede! En een logische (maar geen antwoordgevende) reactie is natuurlijk: liever veel goede seks, maar dat is een beetje onorigineel :)

Ha, die Djools; Veel en goed zijn hier de keywords; voor iedereen verschillend. Echt goede sex is in mijn optiek uitgebreid, verrassend en intens. Lekker lang, liefdevol en heel bevredigend voor iedereen die mag meedoen; helemaal perfect. Maar toch; een vluggertje op zijn tijd, effe gauw tussendoor op de keukentafel, is ook niet te versmaden. Als je enkel kaviaar eet zul je waarschijnlijk ook wel eens snakken naar een bal gehakt. Toegevoegd op 24-04-2009 20:18:13 Toch wel een bizar gezicht, die avatar naast deze tekst....

de vraag is veel slechte seks tegenover weinig goede seks... Dan weet ik het wel... weinig goede seks... en alleen maar seks als die goed is en door beiden gedragen en gewenst, anders niet...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100