Waarom kan ik mijn aders altijd aan mijn armen zien?

Als ik een gewoon T-shirt aanheb zonder een trui vragen mensen hoe dat het komt dat mijn aders zo zichtbaar zijn. Ik antwoord er zelf nooit op omdat ik het zelf niet weet. Ik kan ze altijd zien aan mijn armen en ik kan ze beter rond mijn elleboog zien. Maakt niet uit wanneer, ik zie ze altijd.

een jaar geleden
1.6K
TurfGraver
een jaar geleden
Laag vet percentages.
Ritsuka
een jaar geleden
Heeft mijn vriend ook, die heeft veel spiermassa in zn armen.

Antwoorden (1)

Kennelijk liggen bij jou de aders vlak onder je huid en dat maakt dat ze zichtbaar zijn. Het is een teken van minder onderhuids vet en meer bloedvolume.
Amadea
een jaar geleden