Vandaag een gat in mijn hoofd gestoten, moet ik wat meer overeind slapen?

De wond (soort snede) is ca. 2cm breed, zit op het midden van bovenkant hoofd en moest vandaag op z'n minst gelijmd worden. Als ik voorover buk meer dan 45graden voel ik er al wat bloed naartoe stromen en beetje drukking ontstaan. Niet echt pijn ofzo maar wat gevoeligheid.

Is wat meer overeind slapen dan beter?

een jaar geleden
1.3K
Thecis
een jaar geleden
Wat zegt de huisarts/ SEH hier over?

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet nodig. Gewoon in de houding die je anders ook aanneemt.
Als je bang ben voor lekkage, dan kun je een dubbele handdoek (of al je het hebt en anti doorlek matje) op je hoofdkussen leggen.
jc54
een jaar geleden